♥ Blog Si Bahu Kotak ♥
Olahraga In Memory ♥ :')
Sunday, April 15, 2012 | 5:47 PM | 0 Teen Turquoise
( walaupun aku buat post ni agak lambat, tapi aku kesah ape kan? hehe :D )

Pada 26-30 April, Kejohanan olahraga MSSD telah berlangsung di stadium Sabak Bernam. Dan aku salah seorang daripada kontigen yang terlibat. Nak dipendek kan cerita, STARP johan keseluruhan dengan 21 pingat emas! Syabas kepada semua atlet! Aku masuk acara long jump, 100m, 200m, and 4x100m. Dan alhamdulillah, aku dapat 3 emas dan 1 gangse utk acare lompat jauh :) meh sini tengok muke aku sebelum lari 200m :)

(C 151, number bertuah aku. hahaha)

(atlet atlet lelaki STARP )


(atlet atlet perempuan)


Cikgu Hisyam dan Cikgu Nazahir :)


(mangat betul budak budak niyh)


(haa! nampak piala yang kiteorang pegang? wuhooo! tahniah STARP!)


(dah menang, HAPPY lahh! :P)


(we are awesome :D )


(4 sekawan yang tak pernah berenggang)


(Rocky|! ohh! hensem nye! kayh, dia budak hotstuff mase olahraga!)


biler dah habis olahraga, muka kiteorang ni dah jadi HITAM! tapi tak pe, untuk sekolah kami sanggup. hahaha! pape pon, kite jumpe olahraga tahun depan :)


Older Post // Newer Post



Welcome to my land ! ^^Follow me? | Dashboard