♥ Blog Si Bahu Kotak ♥
sekolah mana niyh?
Sunday, December 25, 2011 | 6:03 PM | 2 Teen Turquoise

first of all, jawab salam dulu :) ok, serang kita nak cerita sekolah mane lepas PMR ni? kat mana? kau taw? alahaaiii. aku pon tak tahu. result ok, tp aku tak mohon mane mane pon. membazir je dapat result ok, tp xmohon mane mane. hhhmmm. xpe laa, nak buat macam mane kan? aku mohon teknik weyh! teknik! bapak ah. aku nak mohon sekolah sukan mak aku tak bagi :/ ramai yang tanye aku 'tak mohon sekolah sukan ke?' haisshhh. payah! and sekarang pilihan dekat tangan aku. DUDUK STARP JEH! redha je lah. you know what? im fine darling :) it doesn't matter if I changed school or not. The most imprtant for me is my friend :') I love them and don't want let them go :) sekolah mane mane pon same jeh. tapi kawan susah nak cari sayang. Aku boleh jadi mereng kalau tak ade kawankawan yang satu kepala dengan aku :/ 






Older Post // Newer Post



Welcome to my land ! ^^Follow me? | Dashboard