♥ Blog Si Bahu Kotak ♥
HELLO 2012, GOOG BYE 2011 :)
Saturday, December 31, 2011 | 10:22 PM | 0 Teen Turquoise
 
tahun 2011 banyak benda yang aku belajar. dari frienship, kasih sayang, cinta, kesabaran menempuh dugaan Allah. nak kata semua tu tak lah. tapi, aku mula belajar erti kehidupan. sebab kehadiran seorang lelaki ni lah macam macam aku aku belajar. maybe sekarang kiteorang musuh, tapi, sape tahu, mungkin kiteorang boleh jadi partner pulak kan? :) hahaha. tapi. hidup aku lagi tenang bila kau tak ade dalam hidup aku lagi. hope dont see you again :) anywhere, tahun ni jugak aku pindah sekolah. and guest what? I got new friendsss! :D happy giler lah. first2 memang aku tak masuk sekolah tuh. haha. tapi bila lama lama, rasa sayang pulak nak tinggal kan sekolah tu. hohoho. okayh, yang tu kawan, sekarang BF aku. hehe. akhir nye aku pecah rekod! coupel jugak aku last last :D aku couple dengan admire aku lah! :D hehe. muka tak malu, aku pergi cakap kat dia dulu. kuangkuangkuang! :D tak pe lah, at least aku cakap kan? tak ade lah dduk diam aje :) hahaha. and tahun 2011 ni jugak aku PMR. errrmmm. result dia? 6A 2B je. ok what? hahhaaa. tapi time aku amek result, dia tak ade, sedih? mungkin. tapi nak buat macam mane, terima aje lah kan? :)



ok, aku nak cerita pasal azam pulak, azam aku untuk tahun depan ialah, HADAPI SEMUA MASALAH DENGAN SENYUMAN :) and hoping 2012 gonna be better than 2011 :)






Older Post // Newer Post



Welcome to my land ! ^^Follow me? | Dashboard